ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

سامسونگ از تبلت ارزان قیمتش رونمایی کرد.

روز گذشته شرکت سامسونگ، گلکسی تب J که صفحه‌نمایش ۷ اینچی دارد را در تایوان معرفی کرد. حرف J در نام این محصول هم نشان دهنده مشخصات آن است. این حرف نشان می‌دهد که با یک محصول نسبتا ارزان قیمت و رده‌پایین طرفیم.

این تبلت یک صفحه نمایش ۷ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ و تراکم پیکسلی ۲۱۶ پیکسل بر اینچ دارد. پردازشگر مرکزی این دستگاه یک پردازشگر ۴ هسته‌ای ۱٫۵ گیگاهرتزی است. ۱٫۵ گیگابایت RAM و حافظه نسبتا کم ۸ گیگابایتی که با کارت حافظه قابل افزایش است از دیگر ویژگی‌های این محصول شرکت سامسونگ است.

اگر قصد داشته باشید با این تبلت عکس هم بگیرید باید بدانید یک دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین جلویی ۲ مگاپیکسلی هم برای این کار در این محصول وجود دارد.

ابعاد این دستگاه ۱۰۸٫۸ در ۱۸۶٫۹ در ۸٫۷ میلی‌متر است و وزنی معادل ۲۸۹ گرم دارد. باتری این محصول هم ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است. این تبلت از آغاز ماه میلادی آینده در رنگ‌های سفید و طلایی در تایوان به بازار عرضه خواهد شد. همانطور که از مشخصات این تبلت می‌توان فهمید با یک محصول پایین‌رده طرفیم که ویژگی اصلی آن قیمت نسبتا مناسب آن است. در واقع سامسونگ سعی کرده یک محصول به صرفه تولید کند. قیمت این دستگاه در تایوان ۱۸۵ دلار خواهد بود البته هنوز مشخص نیست این فبلت در سایر نقاط جهان هم عرضه خواهد شد یا نه و در صورت عرضه چه قیمتی خواهد داشت.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید محمد عترتی

برنامه نویس، بازی ساز و طراح لوگو، بنر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *