ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

تصاویر دیگری از گوشی معرفی نشده‌ی سونی به بیرون درز کردند.

هفته‌ی گذشته با اولین تصاویر گوشی مرموز سونی که با شماره مدل F8331 شناخته می‌شود، روبرو شدیم. محصولی که قرار است جایگزین گوشی Xperia Performance شود که به‌تازگی راهی بازار شده است. گوشی جدید شرکت سونی طراحی متفاوتی در مقایسه با محصولات قبلی این شرکت دارد.

به احتمال زیاد گوشی جدید شرکت سونی در نمایشگاه IFA معرفی خواهد شد.

در تصاویر جدید با ظاهر این محصول بیشتر آشنا خواهید شد. تصاویر جدید مربوط به قاب جلو و قاب پشتی گوشی می‌شوند. در تصویر منتشر شده از قاب جلو مشاهده می‌کنید که یک محافظ روی صفحه نمایش قرار گرفته است. در تصویری که مربوط به قاب پشت می‌شود هم دوربین و فلش آن را مشاهده می‌کنید. فلش به زیر دوربین انتقال پیدا کرده و لوگوی Xperia هم کمی پایین‌تر دیده می‌شود.

Sony-New-Phone-1

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که گوشی جدید سونی با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ راهی بازار می‌شود و از یک صفحه نمایش ۵٫۱ اینچی بهره می‌برد. این گوشی امکان فیلم‌برداری با کیفیت ۴K را هم دارد. گوشی F8331 پورت USB Type-C دارد و از جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا بهره می‌برد.

Sony-New-Phone-2

این تلفن همراه هوشمند در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ معرفی خواهد شد. به احتمال زیاد در نمایشگاه IFA امسال شاهد رونمایی این گوشی خواهیم بود.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید علی عترتی

برنامه نویس, طراح وب و بازی ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *