ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

سنسور تشخیص عنبیه چشم گلکسی نوت ۷ چگونه کار می‌کند؟

سنسور تشخیص عنبیه‌ی چشم یکی از ویژگی‌های مهم گلکسی نوت ۷ خواهد بود. قبلا ویدیوی هم از آن منتشر شده بود که سرعت عملکرد این سنسور را نشان می‌داد؛ اما ویژگی جدید گلکسی نوت ۷ به چه صورت کار می‌کند؟ به‌تازگی تصاویری از راهنمای کار با این سنسور لو رفته که روند کار با آن را نشان می‌دهند.

سنسور تشخیص عنبیه چشم گلکسی نوت ۷ از فاصله ۲۲ تا ۳۵ سانتی‌متری کار می‌کند.

براساس اطلاعات منتشر شده، برای کار کردن با این سنسور باید گوشی را در فاصله‌ی ۲۲ تا ۳۵ سانتی‌متری صورت و چشم‌ها قرار داد. تصاویر منتشر شده مربوط به راهنمای راه‌اندازی سنسور تشخیص اثر عنبیه روی نوت ۷ است و به همین دلیل برخی ویژگی‌های رابط کاربری این گوشی هم دیده می‌شود.

در ادامه‌ی اطلاعات لو رفته گفته شده که اگر عمل چشم انجام داده باشید یا لنز روی چشم خودتان قرار می‌دهید، نباید از این سنسور استفاده کنید. این سنسور برای افرادی که مشکلات چشمی دارند مناسب نخواهد بود و آن‌ها باید از سنسور تشخیص اثر انگشت استفاده کنند.

این احتمال وجود دارد که این سنسور در آینده روی گوشی‌های دیگر سامسونگ هم قرار بگیرد و قطعا آن را روی گلکسی S8 هم خواهیم دید.

گوشی گلکسی نوت ۷ در تاریخ ۱۲ مرداد ماه معرفی می‌شود. نظر شما درباره‌ی این گوشی چیست؟ آیا ویژگی‌های جدید آن نظر شما را به سمت خودش جلب کرده است؟

Samsung-Galaxy-Note-7-iris-scanner-recognition-635x561

 

Samsung-Galaxy-Note-7-security-settings-iris-scanner-635x561

 

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید محمد عترتی

برنامه نویس، بازی ساز و طراح لوگو، بنر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *