ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

با Case Remote دوربین حرفه‌ای خود را از دور کنترل کنید.

دو سال پیش، یک استارتاپ چینی به اسم Cheering Tech از یک ریموت کنترل برای دوربین‌های DSLR رونمایی کرد. این ریموت کنترل که Case Remote نام داشت، به افراد این اجازه را می‌داد تا دوربین‌شان را با استفاده از یک گوشی هوشمند یا تبلت از دور کنترل کنند. این شرکت، اخیرا خبر از ساخت مدلی ارتقا یافته از دستگاه‌اش را به اسم Case Remote Air داده است؛ مدلی که کوچکتر از ریموت اصلی است و قابلیت‌هایی جدید دارد.

می‌توانید یک ریموت را با قیمت ۸۴ دلار برای خودتان از طریق Indiegogo رزرو کنید.

قابلیت‌های Case Remote Air در پایه شبیه به مدل اصلی‌اش است. این دستگاه می‌تواند به تمام تنظیمات دوربین اکثر DSLRهای شرکت کانن و نیکون دسترسی داشته باشد و مستقیما تصویر را توسط اپ‌های اندروید و iOS استریم کند. این ریموت هم‌چنین می‌تواند عکس‌ها را به صورت بی‌سیم به موبایل بفرستد یا اینکه قابلیت‌هایی مثل HDR یا Timelapse را روی آن‌ها فعال کند.

ریموت جدید شرکت Cheering Tech این امکان را فراهم می‌کند تا حتی یک دوربین DSLR را مستقیما به کامپیوترهای مک و ویندوزی متصل کرد.

در حال حاضر، ریموت Case Remote Air روی وب‌سایت Indiegogo قرار گرفته و برای ساخت‌اش، مشغول جمع‌آوری بودجه است. می‌توانید یک ریموت را با قیمت ۸۴ دلار برای خودتان از طریق Indiegogo رزرو کنید. با این حال، قیمت عرضه‌ی Case Remote Air قرار است ۱۹۹ دلار باشد.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید علی عترتی

برنامه نویس, طراح وب و بازی ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *