ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

تلاش مستقل برای پورت Pokémon GO با هدف استفاده روی گوشی‌های ویندوز فونی.

با اینکه بازی موبایلی Pokémon GO حسابی معروف و محبوب شده است و هر کسی که فکرش را بکنید، در دنیا مشغول انجام این بازی است، استودیوی بازی‌سازی Niantic این بازی را برای پلتفرم ویندوز موبایل عرضه نکرده است. با این حال، شخصی خودش به صورت خود‌جدش اقدام به تبدیل بازی Pokémon GO برای ویندوز موبایل کرده است.

در حال حاضر، درخواست برای عرضه‌ی نسخه‌ی ویندوز موبایل Pokémon GO روی وب‌سایت Change.org بیش از ۹۰ هزار امضا جمع کرده است؛ اما خبریی از نسخه‌ی ویندوزی این بازی نیست. یک برنامه‌نویس و سازند‌ه‌ی اپ گفته است که خودش مشغول ساخت نسخه‌ی ویندوزی این بازی است و حتی عکسی از بازی‌اش منتشر کرده است. این بازی در ظاهر شبیه به Pokémon GO اصلی نیست و حتی قابلیت‌های واقعیت افزوده آن را هم ندارد.

pg-q

با این حال، این اپ هنوز رسما عرضه نشده است و حتی انتظار هم نداریم این اپ بتواند تاییدیه‌ی عرضه روی ویندوز موبایل را بگیرد. نکته‌ی جالب این جاست که این نسخه‌ی تبدیل شده از Pokémon GO از همان سرورهای استودیوی بازی‌سازی Niantic استفاده می‌کند؛ یعنی قضایای حقوقی به کنار، این استودیو می‌تواند دسترسی سرورش را به اپ ساخته شده ببندد.

تمام این اپ‌ها و امضاهای جمع شده یا حتی تعریف‌هایی که مایکروسافت به تازگی از Pokémon GO در توییترش کرد، تقاضای بالای افراد را برای عرضه‌ی این بازی روی ویندوز فون نشان می‌دهد. با این حال، حتی انتظار نداریم نسخه‌ی ویندوزی این بازی به این زودی‌ها عرضه شود.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید محمد عترتی

برنامه نویس، بازی ساز و طراح لوگو، بنر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *