ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

تاکسی‌های نیویورک هم به اشتراک گذاشته می‌شوند

تب همسفری (یعنی مسافرانی که مقصد مشترک دارد، از یک مبدا معین سوار یک خودرو شوند با هم به مقصدشان بروند) در آمریکا یا حداقل سرویس‌های تاکسیرانی این کشور بالا گرفته است. اوبر و لیفت هر دو اصرار دارند که هسمفری را به مسافران بی‌میل تحمیل کنند. این افراد از کرایه کمتر بدشان نمی‌آید، اما دوست ندارند سفرشان را با غریبه‌ها به اشتراک بگذارند. حالا تاکسی‌های شاخص زرد رنگ نیویورک هم به کمک دو اپلیکیشن و یکی از بزرگترین شرکت‌های تکنولوژی تاکسی این کشور وارد بازی همسفری شده‌اند.

اشتراک تاکسی از طریق دو برنامه گوشی هوشمند امکان‌پذیر خواهد بود: یک اپلیکیشن سفارش تاکسی به نام «آرو» (Arro) ساخت شرکت Creative Mobile Technologies (CMT)؛ و «باندواگن» یک استارت آپ در بروکلین که در فرودگاه لاگاردیا تکنولوژی اشتراک تاکسی ارایه می‌دهد.

CMT با باندواگن وارد همکاری شده تا تکنولوژی‌های این شرکت را برای آرو به کار بگیرد. تا پایان سال ۲۰۱۶، مشتریانی که می‌خواهند ارزان‌تر سفر کنند، می‌تواند از برنامه‌های آرو یا باندواگن استفاده کنند تا یک سفر مشترک را در تاکسی زرد سفارش دهند.

این ویژگی‌ جدید به رانندگان تاکسی نیویورک کمک می‌کند به بازار برگردند. این افراد مدت‌هاست که از اینکه کسب و کارشان به خاطر اپ‌هایی مثل اوبر و لیفت به هم ریخته، شاکی‌اند.

«ران شرمن»، رییس هیئت مدیره، مدیر عامل و بنیان‌گذار CMT می‌گوید همکاری بین باندواگن و CMT فرصت‌های جدیدی برای تاکسیرانی نیویورک فراهم می‌کند و تجربه‌ی یکپارچه‌ای برای رانندگان و مسافران ایجاد می‌کند.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید محمد عترتی

برنامه نویس، بازی ساز و طراح لوگو، بنر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *