ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

فروشگاه ۷-Eleven اولین ارسال با پهپاد را انجام داد!

فروشگاه زنجیره‌ای ۷-Eleven به کمک یک استارتاپ تکنولوژی، توانسته‌اند اولین ارسال کالای خود را توسط یک پهپاد انجام دهند؛ فروشگاه ۷-Eleven و شرکت امریکایی Flirtey در حالی اولین ارسال کالا را با یک پهپاد انجام می‌دهند که آمازون، مدت‌ها است از این موضوع صحبت می‌کند و هنوز هم هیچ محصولی را توسط پهپاد ارسال نکرده است.

فروشگاه ۷-Elevn قرار است در آینده، به صورت گسترده از پهپادها برای ارسال خرید مشتریان استفاده کند.

اگر فروشگاه ۷-Eleven را نمی‌شناسید، این فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سوپرمارکت‌هایی بزرگ در امریکا و تمام دنیا هستند؛ طوری که فقط ۱۰۸۰۰ عدد فروشگاه در امریکای شمالی و مجموعه ۵۹۵۰۰ فروشگاه ۷-Eleven در تمام دنیا وجود دارد.

شرکت Flirtey به جای اینکه پهپادهای دیگر شرکت‌ها را برای خودش شخصی‌سازی کند، خودش پهپاد می‌سازد و حتی نرم‌افزارهای کنترل پهپادهای‌اش را هم خودش می‌نویسد. این شرکت در اولین ارسال کالا توسط پهپاد، محصولات زیر را به خانه‌ی مشتری رسانده است: یک نودل لیوانی، یک ساندویچ مرغ، یک دونات و آبنبات.

Drone-7-Eleven

فروشگاه ۷-Elevn قرار است در آینده، به صورت گسترده از پهپادها برای ارسال خرید مشتریان استفاده کند. مسوولان این فروشگاه تاریخ دقیقی برای راه اندازی سرویس ارسال توسط پهپاد اعلام نکرده‌اند، اما گفته‌اند که پهپادها می‌توانند محصولاتی مثل دارو یا شیر را سریع به دست مشتریان برسانند.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید علی عترتی

برنامه نویس, طراح وب و بازی ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *