ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

شایعه: تاریخ عرضه‌ی آیفون‌های امسال مشخص شد.

آیفون SE به کنار، اپل در حال حاضر چهار-پنج سالی است که آیفون‌های جدید خود را در ماه سپتامبر عرضه می‌کند. در نتیجه همین حالا هم انتظار داریم تا دو گوشی امسال اپل، یعنی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس هم در ماه سپتامبر عرضه شوند. این طور که به نظر می‌رسد، تصورات‌مان درست هستند.

می‌توانید مطمئن باشید که در همان اواسط شهریور، آیفون‌های امسال عرضه خواهند شد.

طبق اطلاعاتی که «ایوان بلاس» منتشر کرده است، فروش نسل بعدی آیفون‌ها قرار است در هفته‌ای که از دوازدهم سپتامبر آغاز می‌شود، شروع شوند. با توجه به اینکه به ایوان بلاس یا همان evleaks اطمینان داریم و هیچ خبری، اشتباه از سوی او منتشر نشده است، به او اعتماد می‌کنیم. اپل معمولا فروش آیفون‌های جدید خود را از روز جمعه شروع می‌کند، در نتیجه احتمالا روز شانزدهم سپتامبر، روز عرضه‌ی آیفون ۷ است.

نکته‌ی جالب درباره‌ی خبری که ایوان بلاس منتشر کرده، استفاده نکردن از اسم آیفون ۷ است. یعنی ممکن است اپل آیفون امسال را ۷ نامگذاری نکنند و شاهد اسم‌هایی مثل iPhone 6x یا چیزی در همین مایه‌ها باشیم؛ مخصوصا که می‌دانیم آیفون امسال تفاوت زیادی با آیفون سال گذشته ندارد.

تا انتشار اخبار بیشتر در مورد روز عرضه‌ی آیفون صبر می‌کنیم، اما می‌توانید مطمئن باشید که در همان اواسط شهریور، آیفون‌های امسال عرضه خواهند شد.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید علی عترتی

برنامه نویس, طراح وب و بازی ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *