ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

خلاف شایعات قبلی، نوت ۷ باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپری دارد.

آخرین اخباری که درباره‌ی گلکسی نوت ۷ خواندیم، درباره‌ی تعدادی رندر بودند که در این میان مشخص شد گلکسی نوت ۷ علاوه بر رنگ‌های لو رفته در رنگ طلایی هم تولید خواهد شد. اما با وجود این‌همه شایعه و حواشی که درباره‌ی این فبلت وجود دارد، هنوز هم درباره‌ی بعضی مشخصات ابهام وجود دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها ظرفیت باتری بود.

خلاف شایعاتی که می‌گفتند نوت ۷ باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری دارد، این باتری ظاهرا ظرفیت ۳۵۰۰ میلی‌آمپری دارد.

در ابتدا گفته شد نوت بعدی سامسونگ با یک باتری دارای ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر می‌آید. اما کمی بعد صحبت از باتری ۳۶۰۰ میلی‌آمپری به میان آمد. اما اطلاعات امروز به ما می‌گویند نوت ۷ درواقع با باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپری به بازار می‌آید.

‌ ‌ ‌  ‌ ‌

Arrow-on-listing-points-to-3500mAh-battery-for-the-Galaxy-Note-7

همچنین حالا می‌دانیم که نمایشگر نوت آینده‌ی سامسونگ Super AMOLED است و دقت تصویر ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل دارد. این نمایشگر برمبنای همین اطلاعات ۵.۷ اینچی است با این حال از سوی دیگر اطلاعات لورفته از منابع هندی هنوز احتمال ۶ اینچی بودن این نمایشگر را رد نکرده‌اند. از همین منابع همچنین شنیده‌ایم که نوت ۷ ضدآب خواهد بود.

علاوه‌بر این برخی شایعات می‌گفتند نوت ۷ با رم ۶ گیگابایتی می‌آید در حالی‌که اطلاعات درز کرده‌ی امروز خبر از ۴ گیگابایتی بودن رم آن می‌دهند.

تا معرفی رسمی گلکسی نوت۷ زمان زیادی باقی نمانده و آن‌طور که می‌گویند روز دوازدهم مرداد شاهد عرضه‌ی فبلت پرچم‌دار سامسونگ خواهیم بود اما در عین حال در این چند روز می‌توانیم انتظار داشته باشیم که اطلاعات جدیدی درباره‌ی این دستگاه به دست‌مان برسد.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید محمد عترتی

برنامه نویس، بازی ساز و طراح لوگو، بنر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *