ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

شیائومی Mi Note 2 احتمالا ماه آینده معرفی می‌شود.

در حالی که آخرین شایعات از معرفی رسمی شیائومی Mi Note 2 در ماه جاری میلادی (یعنی حداکثر تا یک هفته‌ی آینده) خبر می‌دادند، خبر جدید این است که این اتفاق احتمالا چند هفته‌ای دیرتر از آن‌چه انتظارش را داشتیم، رخ می‌دهد.

یکی از موسسان این شرکت گفته در ماه آگوست (اواسط مرداد تا اواسط شهریور) برنامه‌ی معرفی چند محصول رده‌بالا را دارند که احتمالا یکی از آن‌ها شیائومی Mi Note 2 است.

این خبر را Pan Jiutang، تحلیل‌گر رسانه‌ای چینی در شبکه‌های اجتماعی به اطلاع هواداران شیائومی رسانده است. از آن‌جا که یکی از موسسان این شرکت گفته در ماه آگوست (اواسط مرداد تا اواسط شهریور) برنامه‌ی معرفی چند محصول رده‌بالا را دارند، Pan Jiutang پیش‌بینی کرده یکی از این محصولات حتما شیائومی Mi Note 2 خواهد بود.

درمورد مشخصات Mi Note 2 گفته می‌‌شود این دستگاه با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۱ کار می‌کند و نمایشگری ۵.۵ اینچی دارد. این نمایشگر AMOLED با دقت تصویر ۱۰۸۰p است. رم گوشی پرچم‌دار شیائومی در دو گزینه‌ی ۴ گیگابایتی و ۶ گیگابایتی به مشتریان عرضه می‌شود و حافظه‌داخلی هم به‌تناسب گزینه‌های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی دارد.

همچنین شیائومی Mi Note 2 دوربین پشت ۱۲ مگاپیکیسلی دارد و با باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپری شارژ می‌شود. وجود حسگر اثر انگشت هم در قسمت جلوی این گوشی تایید شده است.

این سوال ‌که آیا این گوشی هوشمند تنها در چین عرضه می‌شود یا مشتریان دیگر از سراسر دنیا هم می‌توانند آن را تهیه کنند یا خیر، هنور جوابی ندارد و به همین ترتیب در مورد قیمت‌ آن هم چیزی گفته نشده است.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید علی عترتی

برنامه نویس, طراح وب و بازی ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *