ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

سامسونگ از هواوی شکایت کرد!

چند وقت پیش شرکت هواوی از سامسونگ به دلیل رعایت نکردن یکسری پتنت شکایت کرد. حالا این شرکت کره‌ای هم در اقدامی تلافی جویانه، از این شرکت چینی شکایت کرده است. البته در همان زمانی که هواوی شکایت کرد، سامسونگ گفته بود که قطعا کارهای لازم را انجام می‌دهد و  از حقوق خودش دفاع خواهد کرد.

سامسونگ از هواوی به دلیل رعایت نکردن حق استفاده از پتنت‌های این شرکت در ساخت گوشی Mate 8 و کل خانواده‌ی Honor شکایت کرد.

سامسونگ در شکایت خودش هواوی را متهم کرده که بدون اجازه و پرداخت حق لایسنس از پتنت‌های این شرکت در ساخت گوشی Mate 8 و سایر محصولات خانواده‌ی Honor استفاده کرده است. سامسونگ در شکایت خودش گفته که نزدیک به ۲۴٫۱ میلیون دلار ضرر دیده و این خسارت باید از طرف هواوی جبران شود. حتی سامسونگ گفته که فروش محصولات هواوی به دلیل رعایت نکردن پتنت‌های این شرکت باید متوقف شود.

البته سایت The Wall Street Journal گفته که یکی از دلایل این کار جلوگیری از افزایش سهم بازار هواوی خواهد بود. این شرکت چینی به عنوان سومین تولید کننده برتر موبایل در دنیا و اولین تولید کننده‌ی موبایل چین به حساب می‌آید.

شرکت هواوی چند وقت پیش از شرکت T-Mobile هم شکایت کرده بود که البته این شکایت با توافق دو طرف به پایان رسید. این احتمال وجود دارد که با شکایت سامسونگ، هواوی شکایت خودش را پس بگیرد و این دو شرکت خارج از دادگاه بتوانند با هم توافق کنند.

کانال تلگرام ای ام 1382

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید علی عترتی

برنامه نویس, طراح وب و بازی ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *