ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

گوشی تاشوی ال‌جی در سال ۲۰۱۷ عرضه می‌شود.

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که شرکت سامسونگ قصد دارد اولین گوشی با صفحه نمایش تاشوی خودش را در سال ۲۰۱۷ راهی بازار کند. به نظر می‌رسد که این اقدام سامسونگ مورد توجه شرکت‌های دیگر مانند ال‌جی قرار گرفته و این شرکت هم می‌خواهد در سال ۲۰۱۷ گوشی تاشو راهی بازار کند تا رقابت این دو شرکت بیشتر از قبل شود. این دو شرکت در حوزه‌های ساخت تلویزیون، صفحه نمایش، تلفن‌های همراه و حتی هدست‌های واقعیت مجازی با هم رقابت می‌کنند. حتی ال‌جی و سامسونگ قبلا در یک زمان اولین گوشی خودشان با صفحه نمایش خمیده را راهی بازار کرده بودند.

اولین گوشی ال‌جی با صفحه نمایش تاشو در سال ۲۰۱۷ عرضه می‌شود.

براساس گزارش‌های منتشر شده، اولین گوشی سامسونگ با صفحه نمایش تاشو در سال ۲۰۱۷ راهی بازار می‌شود و شرکت ال‌جی هم قصد دارد در همین سال تلفن همراه هوشمندی با صفحه نمایش تاشو تولید کند.

حتی مشخص شده که ال‌جی با شرکت کانادایی IGNIS هم قرار داده بسته تا مدارهای چنین محصولی را تولید کند. این احتمال وجود دارد که مراحل تولید این گوشی در اوایل سال ۲۰۱۷ آغاز شود و در اواخر همان سال راهی بازار شود.

آیا در MWC 2017 می‌توانیم نمونه‌ی آزمایشی گوشی جدید ال‌جی با صفحه نمایش تاشو را ببینیم؟ البته این شرکت مدتی پیش صفحه نمایش تاشوی خودش را هم نشان داده بود.

کانال تلگرام ای ام 1382

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید محمد عترتی

برنامه نویس، بازی ساز و طراح لوگو، بنر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *