ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

اطلاعات جدید از دو گوشی اندرویدی بلک‌بری لو رفت.

شرکت بلک‌بری بعد از عرضه‌ی گوشی اندرویدی Priv قصد دارد چند گوشی اندرویدی دیگر هم راهی بازار کند. یکی از این محصولات فعلا با اسم رمز «هامبورگ» (Hamburg) شناخته می‌شود و تصویری هم از آن لو رفته است. به نظر می‌رسد که این گوشی مدتی دیگر راهی بازار می‌شود و به همین وارد سازمان FCC کشور آمریکا شده تا مجوزهای نهایی را دریافت کند.

گوشی‌های جدید بلک‌بری با نام‌های Hamburg و Rome شناخته می‌شوند.

شایعات می‌گویند که این گوشی از صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی با کیفیت Full HD بهره می‌برد. از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۱۵ به همراه سه گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی روی آن استفاده شده است. این تلفن همراه هوشمند یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو مجهز شده و قرار است با سیستم عامل اندروید راهی بازار شود. البته در اطلاعات لو رفته از این گوشی گفته شده که محصول جدید بلک‌بری با همکاری شرکت TCL ساخته شده است. لازم به‌ذکر است که TCL مالک شرکت Alcatel است و به نظر می‌رسد که این گوشی توسط بلک‌بری و Alcatel ساخته شده باشد. حتی شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که این گوشی مدل تغییر یافته‌ی Alcatel Idol 4 خواهد بود.

blackberry-hamburg-neon-640x640

گوشی بعدی این شرکت هم که اولین اطلاعات آن در بنچمارک GeekBench لو رفته با اسم رمز «رم» (Rome) شناخته می‌شود. برخلاف گوشی Hamburg‌ این تلفن همراه هوشمند یک محصول پرچم‌دار خواهد بود و از صفحه کلید فیزیکی هم بهره مبرد.

شماره مدل این محصول STV100-3 خواهد بود. بد نیست بدانید که گوشی Priv با شماره مدل STV100-1‌ عرضه شده بود و به همین دلیل احتمال می‌رود که رم یک محصول رده بالا باشد.

در اطلاعات لو رفته گفته شده که این محصول از تراشه‌ی شش هسته‌ای کوالکام بهره می‌برد و ۳ گیگابایت رم خواهد داشت. حتی مشخص شده گوشی جدید بلک‌بری با اندروید ۶٫۰٫۱ راهی بازار می‌شود.

nextb

 

کانال تلگرام ای ام 1382

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید محمد عترتی

برنامه نویس، بازی ساز و طراح لوگو، بنر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *