ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

Meizu MX6 با ۳.۲ میلیون ثبت‌ سفارش در ۲۴ ساعت رکورد زد.

گوشی هوشمند Meizu MX6 که دو روز پیش به‌طور رسمی عرضه شد، در طول ۲۴ ساعت بیش‌تر از ۳ میلیون متقاضی خرید داشت. امروز در Weibo خبری منتشر شد که می‌گفت سفارش خرید میزو MX6 با ۳.۲ میلیون ثبت‌نام در یک روز رکورد زده است.

در نظر داشته باشید که این رقم فقط افرادی را در بر می‌گیرد که برای خرید گوشی در فروش ویژه ثبت‌نام کرده‌اند و شامل بقیه‌ی کسانی که برای پیش‌سفارش MX6 اقدام کرده‌اند، نمی‌شود.

سفارش خرید میزو MX6 با ۳.۲ میلیون ثبت‌نام در یک روز رکوردشکنی کرده است.

در تصاویر جدیدی که در Weibo منتشر شده، همچنین اطلاعاتی درباره‌ی مراسم معرفی این گوشی وجود دارد. به‌عنوان مثال اشاره شده خبر این رویداد در بیش از ۴۰۰ وب‌سایت اطلاع‌رسانی شده است.

MX6 صفحه نمایشی با دقت تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد و مجهز به دوربین پشت ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی است.

در مورد جزییات سخت‌افزاری بیش‌تر باید گفت گوشی جدید میزو از تراشه‌ی مدیاتک Helio X20 بهره می‌برد که یک پردازنده‌ی ده‌هسته‌ای با فرکانس ۱٫۳۹ گیگاهرتز در آن قرار گرفته است. در حقیقت تراشه‌ی Helio X20‌ از چندین تراشه‌ی ARM تشکیل شده که ۴ عدد آن‌ها ARM Cortex-A53 با فرکانس ۱٫۴ گیگاهرتز، ۴ عدد دیگر ARM Cortex-A53 با فرکانس ۱٫۸۵ گیگاهرتز و دو عدد آن‌ها هم Cortex-A72 با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز است.

این گوشی ۴ گیگابایت رم دارد و حافظه‌ی داخلی آن ۳۲ گیگابایتی است. البته گفته می‌شود در آینده نسخه‌ی با حافظه‌داخلی ۶۴ گیگابایتی هم از این گوشی عرضه می‌شود.

روند ثبت‌نام برای خرید میزو MX6 همچنان ادامه دارد و متقاضیان می‌توانند برای خرید آن با قیمتی معادل ۲۹۹ دلار در چین اقدام کنند.

کانال تلگرام ای ام 1382

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید محمد عترتی

برنامه نویس، بازی ساز و طراح لوگو، بنر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *