ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

قاب جدیدی که آیفون را اندرویدی می‌کند به زودی عرضه خواهد شد.

تولیدات شرکت اپل در سراسر جهان محبوبیتی گسترده دارد و در عین حال می‌دانیم که این شرکت حداقل دو سال طراحی گوشی‌های هوشمندش را بدون تغییر باقی میگذارد. بنابراین محصولات اپل برای شرکت‌هایی که لوازم جانبی این گوشی‌ها را تولید می‌کنند بسیار جذاب‌ هستند.

این موضوع درباره Mesuit هم کاملا صادق است. یک قاب جدید ساخت چین که برای آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس، آیفون ۶s و آیفون ۶s پلاس تولید شده است. ظاهرا این باتری از آن مدل‌هایی است که توان باتری را افزایش می‌دهند. در واقع نزدیک به ۱۷۰۰ میلی‌آمپر ساعت به آیفون‌های معمولی و حدود ۲۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت به آیفون‌های مدل پلاس اضافه می‌کنند.

gsmarena_002

با این حال بخش اصلی و مهم این قاب اینجاست که قاب مذکور خودش یک دستگاه اندرویدی است که مودم و سیم کارت دارد و از سیستم عامل اندرویدی Mesuit 1.0 بهره می‌برد. این دستگاه به این شکل می‌تواند اپ‌های اندرویدی را هم اجرا کند. در واقع این دستگاه به جای آنکه یک صفحه نمایش مجزا داشته باشد از صفحه نمایش آیفون استفاده می‌کند.

جذابیت قضیه جایی بیشتر می‌شود که بدانید این قاب‌ها حافظه های مجزای ۳۲ گیگابایتی، ۶۴ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایتی هم دارند و این حافظه را با حافظه آیفون به اشتراک میگذارند. این قاب‌ها در دو مدل  ۱۵۰ دلاری و ۱۶۵ دلاری عرضه خواهند شد.

کانال تلگرام ای ام 1382

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید محمد عترتی

برنامه نویس، بازی ساز و طراح لوگو، بنر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *