ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

چرا ممکن است افراد آیفون ۷ نخرند؟

مدتی پیش یک گزارش نشان داد که شرکت اپل برای تولید حدود ۷۲ تا ۷۸ میلیون دستگاه آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس برنامه‌ریزی کرده است. از این گزارش می‌شد فهمید که شرکت اپل نسبت به فروش این گوشی‌ها خوش‌بین است. گرچه برخی گزارش‌ها اشاره می‌کردند که احتمالا آیفون ۷ فروش چندان مناسبی نداشته باشد.

بخشی از تحلیل‌ها که به فروش آیفون ۷ امیدوار نیستند دلیل اصلی را نبود یک ویژگی مهم جذاب در آیفون ۷ می‌دانند. یک تحقیق هم نشان داده که اگر گوشی جدید اپل طراحی جدیدی نداشته باشد صرفا کمتر از ۱۰ درصد صاحبان آیفون گوشی‌شان را ارتقا خواهند داد. تقریبا حدود ۸۰ درصد مطمئن بودند که اگر طراحی مجدد در محصول جدید اتفاق نیفتد گوشی جدید را نخواهند خرید و ۱۰ درصد دیگر هم چندان مطمئن نبودند که چه تصمیمی خواهند گرفت.

با این حال مشخص شده که حدود ۶۰ درصد از صاحبان آیفون از آیفون‌هایی قدیمی‌تر از آیفون ۶ استفاده می‌کنند. این موضوع یکی از دلایلی است که اپل را نسبت به فروش آیفون جدیدش خوش‌بین ساخته است. با این حال وجه نگران‌کننده ماجرا آنجاست که این ۶۰ درصد تصمیم بگیرند بروز کردن دستگاه‌شان را به عرضه آیفون ۸ که احتمالا تغییرات جذاب‌تری دارد موکول کنند. میزان فروش آیفون ۷ در ماه‌های آینده به این ابهام پاسخ خواهد داد.

کانال تلگرام ای ام 1382

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید علی عترتی

برنامه نویس, طراح وب و بازی ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *