ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

نسخه‌ی آزمایشی Prisma برای اندروید عرضه می‌شود.

برنامه‌ی «پرزیما» (Prisma) که قبلا برای پلتفرم‌های iOS عرضه شده بود، از جمله برنامه‌های ویرایش عکسی به شمار می‌آید که توانست کاربران زیادی به دست بیاورد. این برنامه به شکلی بسیار هنرمندانه هر عکسی را به یک نقاشی هنری بسیار زیبا تبدیل می‌کند. اکنون نسخه‌ی آزمایشی این اپلیکیشن برای پلتفرم‌های اندروید هم عرضه شده و علاقه‌مندان می‌توانند جادوی این نرم‌افزار را روی گوشی‌های خودشان مشاهده کنند.

برنامه‌ی Prisma برای پلتفرم‌های اندروید هم منتشر خواهد شد.

البته برنامه‌های دیگری هم وجود دارند که چنین کاری را انجام می‌دهند؛ اما برنامه‌ی پرزیما ویژگی‌های شگفت‌انگیزی دارد و این کار را به شکل هیجان‌انگیزتری پیش روی کاربران قرار می‌دهد. البته این نسخه‌ی آزمایشی هنوز روی فروشگاه گوگل پلی عرضه نشده؛ اما علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت این نسخه روی سایت پریزما ثبت نام کنند. البته نسخه‌ی آزمایشی قطعا تجربه‌ی نسخه‌ی نهایی را پیش روی کاربران قرار نمی‌دهد و با مشکلات مختلفی همراه خواهد بود.

باید به این موضوع اشاره کنیم که قابلیت‌های جدیدی به این برنامه اضافه شده که یکی از آن‌ها اضافه کردن ویدیو و عکس‌های ۳۶۰ درجه است. این برنامه تحولی بزرگ در زمینه‌ی ویرایش عکس‌ به وجود آورده که قطعا در ماه‌های آینده تصاویر مختلفی را مشاهده خواهید کرد که با این برنامه ساخته شده‌اند.

کانال تلگرام ای ام 1382

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید علی عترتی

برنامه نویس, طراح وب و بازی ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *