ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

آيا گلکسی نوت ۷ فقط نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی دارد؟

گوشی پرچم‌دار سامسونگ در سال ۲۰۱۶ یعنی گلکسی S7 در دو نسخه‌ با حافظه‌داخلی ۲۳ و ۶۴ گیگابایت عرضه شد اما درباره‌ی نوت ۷ فقط از نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی (احتمالا با رنگ‌ها و قابلیت‌های متفاوت) شنیده‌ایم.

شاید سامسونگ ۶۴ گیگابایت را به‌عنوان نقطه‌شروع میزان حافظه‌داخلی قرار داده و نسخه‌هایی از نوت ۷ را با میزان حافظه‌داخلی بالاتر از ۶۴ گیگابایت تولید کند.

این موضوع احتمال وجود بالقوه‌ی نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی را رد نمی‌کند اما این فرضیه را هم تقویت می‌کند که سامسونگ ۶۴ گیگابایت را به‌عنوان نقطه‌شروع میزان حافظه‌داخلی قرار داده و نسخه‌هایی از نوت ۷ را با میزان حافظه‌داخلی بالاتر از ۶۴ گیگابایت تولید می‌کند. البته درصورت درست بودن فرضیه، با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، سامسونگ کار چندان شگفت‌آوری نمی‌کند و قبلا هم پرچم‌دار سری گلکسی خود را با همین میزان حافظه‌ی داخلی معرفی کرده است. بازار گوشی‌های هوشمند هم دائما در حال تغییر و تحول است و در این بازار، گوشی‌های هوشمند را حتی با حافظه‌داخلی ۲۵۶ گیگابایت هم دیده‌ایم.

با همه‌ی این اوصاف نوت ۷ ممکن است درصورت داشتن کارت microSD یا UFS اساسا نیاز چندانی به حافظه داخلی پر و پیمان نداشته باشد. کارت‌های UFS همان‌طور که قبلا هم آن‌ها را معرفی کرده بودیم، ضمن داشتن توانایی برای همه‌ی کارهایی که microSD انجام می‌دهد، بسیار سریع‌تر از این کارت‌ها هستند.

گلکسی نوت ۷ قرار است دوم مردادماه به‌طور رسمی معرفی شده و در همان روز برای فروش آماده شود.

کانال تلگرام ای ام 1382

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید علی عترتی

برنامه نویس, طراح وب و بازی ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *